dilluns, 25 de novembre del 2013

Convivències de 1r d'ESO

Els nois i noies de primer d’ESO C, D i E vam anar de convivències els dies 17 i 18 d’octubre. Primer vam anar a Gualba, a la Casa de colònies “El Pinatar”, a fer dos activitats : una era construir un rellotge solar i l’altre utilitzar una clau dicotòmica per identificar els arbres i plantes de la zona on estàvem.

En acabar les activitats vam dinar al mateix lloc on érem i després vam tenir  temps lliure. Més tard vam pujar a l’autocar i vam anar a la casa de colònies de  “Cant Font”, a Brunyola, on vam passar la nit.  En aquesta casa només hi vam anar els grups C i E.
La casa era una gran masia envoltada de prats verds. Una mica més enllà, al costat del bosc, hi havia una pista per jugar que vam aprofitar molt.

Després de sopar els professors ens van deixar temps lliure. Alguns van anar a jugar a fora mentre d’altres van quedar-se dins. A l’hora d’anar a dormir hi ha haver bastant moviment de gent canviant d’una habitació a l’altra. Fins i tot gent que es va quedar a dormir a la sala on donaven tots els dormitoris (amb el consentiment dels professors, és clar). ­També hi va haver qui va provar de no dormir en tota la nit. Resumint: la nit va ser divertida .

L’endemà al matí, vam esmorzar i després de fer les maletes vam poder anar a fer un tomb pel poble. Era petit. Les cases eren de pedra i els carrers estrets. Vam estar jugant fins l’hora de dinar. En acabar, vam dur les maletes a l’autocar i vam emprendre el viatge de tornada cap a Barcelona.